Brev:
Mad og amning
2. maj 2015
Alder:
7 mdr.
Mad og amning
Kære Helen.
Jeg fik nogle gode råd af dig angående mad, da Nord var 6 måneder gammel. Nu vil jeg høre dig om hvordan de næste måneder mht. amning og mad skal planlægges (han er pt. 7,5 måned)
Som det er nu, kører vi efter din plan med mad når han står op (kl.6.30, 9, 13, 17) og før han skal lægges til lur (kl. 4, 8, 11, 16, 18, erstatningsmælk kl. 22) - men hvor meget bør jeg amme fremadrettet? Det skema du skrev, har været rigtig godt for mig, så jeg har noget at holde mig til, men ved ikke om jeg ammer for meget i forhold til hans alder. Han er meget aktiv og svær at amme i løbet af dagen og det er ikke altid han vil have så meget, men jeg vil gerne amme ham så længe det kan lade sig gøre og så længe det giver mening rent ernæringsmæssigt.
På forhånd tak,
Mange hilsner fra
Mette